12/10/11

Social media όπως... social αποβλάκωση...

Σκεφτομουν προχθες σχετικα με τα social media... Σε μια στιγμη καποιο ατομο πηγε και εδινε το προφιλ μου στο facebook σε ολο το κοσμο λεγοντας τους οτι την ενοχλω και οτι την θελω τρελα και οτι πεθαινω γι'αυτη και την εχω πρηξει και να με κανουν ολοι αναφορα. Ολα αυτα επειδη εγω την εγραφα και δε της μιλουσα. Δε καταλαβαινω, ποτε θα βρει επιτελους ενα οριο η μαλακια? Η ηλιθιοτητα? Να πω ναι εδω ειναι το οριο,μπορω να αντεξω τοση μαλακια, τοση αποβλακωση, αλλα καθε φορα ολο και μεγαλυτερη,ολο και πιο ψηλα! Τελικα το αποτελεσμα ηταν να φαω block στα αιτηματα φιλιας μου απο το facebook για ενα μηνα! Μαλιστα...

Το... χουντικο facebook....
Αρχισα να χρησιμοποιω το facebook στα 17 μου. Πριν 4,5 χρονια δηλαδη. Οταν πρωτοαρχισα ημασταν ελαχιστοι Ελληνες τοτε και αναγκαστικα εκανες φιλο οποιον ηθελες απο οποιο μερος της Γης ηθελες, και το facebook δε σου ελεγε τιποτα, δεν ηταν και τοσο δημοφιλες οπως ειναι σημερα. Τα τελευταια χρονια προφανως εχουν γινει παρα πολλα. Αυτο το μουνοπανο, ο πουστης ο Mark Zuckerberg εχει κανει το facebook εκμεταλλευση ανθρωπων! Και θα σας πω γιατι και πως...
  1. Βγαζει εκατομμυρια ευρω, για μια ιδεα την οποια τοτε στο πανεπιστημιο του, την ειχε ενας συμφοιτητης του και την εκλεψε για να παραδωσει την πτυχιακη του εργασια...
  2. Εκτος απο αυτο,τα τελευταια 2 χρονια το facebook ακουγεται οτι ειναι ενα απο τα βασικα μεσα ελεγχου των ανθρωπων απο την CIA! Ναι καλα ακουσατε! Μας παρακολουθουν, μας ελεγχουν, ελεγχουν τι κανουμε,ποιοι ειμαστε,τι μας αρεσει, που ειμαστε.Ξερουν τα παντα για εμας!Και εμεις παμε και τους δινουμε τα στοιχεια μας στη φορα.
  3. Οι κανονες του facebook πλεον εχουν αλλαξει κατα πολυ σε σχεση με τοτε. Πλεον βλεπουμε  εκτος του οτι το facebook αλλαζει καθε τρεις και λιγο προς το χειροτερο την εμφανιση του, οτι και αλλαζουν κανονες του στυλ...μη κανετε φιλους που δε γνωριζετε, και οχι ως συμβουλη,κανονες! Στο απαγορευουν να κανεις ατομα φιλους που δε γνωριζεις. Επισης σου απαγορευουν πλεον να εχεις παραπανω απο ενα προφιλ. Και ξερω διασημους της Ελλαδας που ειχαν 3-4 προφιλ και τελικα το facebook μπορεσε να τους τα βρει και τα εσβησε. Επισης σε υποχρεωνουν να δινεις το πραγματικο σου ονομα! Ολα αυτα λενε οτι τα κανουν για λογους ασφαλειας,επειδη εχουν σημειωθει γεγονοτα δολοφονιων,απαγωγων,βιασμων κτλ. Ναι αλλα θα πω εγω, οτι ειναι ενα social network! Κοινωνικο δικτυο δηλαδη= διαδικτυακος χωρος που μπορεις να γνωρισεις ανθρωπους και να συνομιλησεις μαζι τους. Επισης το γεγονος οτι το facebook δε στο ζηταει απλα σαν προειδοποιηση,αλλα στο απαγορευει κανονικοτατα πλεον, δε το κανει χουντικο? Και αν διαφωνειτε μαζι μου να μου το πειτε...Εδω θα ηθελα να αναφερω και δυο προσωπικες μου ιστοριες. Προφανως υπαρχουν καποια ατομα που με κανουν αναφορες για να τις τραβαω αυτες τις ιστοριες,αλλα το θεμα ειναι οτι το facebook δε σε ρωταει τι εχει γινει σχετικα με το θεμα και σου κανουν αναφορα,μπορει ο αλλος να ειναι εχθρος σου απλα και να λεει σε ολο το κοσμο να σε κανει αναφορα.Ετσι λοιπον,πολυ συχνα τρωω block απο τα αιτηματα φιλιας.Και για μενα το facebook ειναι ενα μερος που το χρησιμοποιω κυριως για να μη στελνω μηνυματα και χρεωνομαι στο κινητο και δευτερον να γνωρισω και νεα ατομα. Εξ' ου και το ονομα social network! Επισης το δευτερο και πιο φοβερο συμβαν ειναι οτι εχω αλλαξει 2 προφιλ. Στο παλιο μου προφιλ δεν ειχα ολοκληρο το επωνυμο μου.Τελικα το facebook μπορεσε να το μαθει και αυτο! ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ! Και μου ειπε πως αν δεν δωσω πατρονυμο δεν θα μπορεσω να συνδεθω ξανα στον λογαριασμο.Εγω εδωσα πατρονυμο και στη συνεχεια,μετα απο 1 μερα μου ζητησαν και να τους στειλω φωτογραφια ταυτοτητας για να δουν οτι οντως ειμαι εγω!!!!!!! Κι ομως! Το εκαναν και αυτο! Εγω εκνευριστικα γιατι δε γουσταρω να δινω αναφορα στο καθε καριολη που δε ξερω και ποιος ειναι και εφτιαξα δευτερο προφιλ.Το οποιο επισης το βρηκαν και αυτη τη φορα με αναγκασαν να γραψω ολοκληρο το επωνυμο μου. Στο πρωτο προφιλ αντι για φωτογραφια ταυτοτητας τους εστειλα μια φωτογραφια με τα αρχιδια μου.Και ελπιζω να τη πηρανε και να πιασανε το νοημα.....
  4. Ο Εθισμος ειναι κατι που επισης πρεπει να αναφερω. Ξερετε ποσα παιδακια δε βγαινουν να πανε μια βολτα για να κατσουν στο facebook? Ξερετε ποσα παιδακια εχουν προβληματα παχυσαρκιας ή ορασης λογω αυτης της αποβλακωσης? Ξερετε ποσα ατομα ενδιαφερονται μονο για να βγουν ωραια στο facebook και να γνωρισουν κοσμο μονο μεσα απο αυτο? Και γιαυτο ασχολουνται με το photoshop και βγαζουν φωτογραφιες που φαινονται ομορφοι,για να γνωριζουν κοσμο πιο συχνα? Επισης ξερετε ποσοι θα σκοτωναν για να ειχαν 50 like παραπανω στη φωτο τους ή στο status τους? Αυτος ο αριθμος αγγιζει πολλες χιλιαδες ατομα!ΤΡΑΓΙΚΟ? ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ!!!!!!!!
  5. Αν σβησεις το προφιλ σου,στους ορους χρησης του facebook γραφει οτι τα στοιχεια σου και οι φωτογραφιες σου,δεν σβηνονται απο το κεντρικο συστημα του facebook και το facebook μπορει να τα χρησιμοποιησει με οποιονδηποτε τροπο θελει αυτο! Ναι οσοι δεν το ξερατε μπορειτε να παθετε σοκ! Εσυ δηλαδη μπορει να μην εχεις facebook αλλα αν εισαι ομορφη, μπορουν να παρουν μια φωτο σου, και να τη βαλουν σε μια διαφημιση οδοντοκρεμας! Μια φωτο σου με μαγιω και να την βαλουν σε πορνο-blogs....Αν δεν σε σοκαρει αυτο,εισαι υπερβολικα εθισμενος να το ξερεις!
  6. Το κεντρο εξυπηρετησης του facebook  απλα να το ξερεις σε εχει γραψει στα αρχιδια του! Πλεον εχει καταργηθει και το email που εστελνες οτι προβλημα ειχες για βοηθεια.Πλεον απλα γραφεις το προβλημα σου σε μια σελιδα και κανεις δε σου απανταει ποτε και αυτο ειναι....
  7. Ολες οι μεγαλες εταιριες, τα καναλια, οι αθλητικες μαρκες, οι celebrities, ακομα και οι εκπομπες εχουν μια σελιδα να προωθουν το προιον τους στο facebook. Ανοιγεις τη τηλεοραση και βλεπεις σε καθε εκπομπη τηλεφωνο επικοινωνιας και facebook... επικοινωνιας...Τεραστια διαφημιση του κανουμε και μας ελεγχει! 
  8. Ουσιαστικα το facebook διαβαζοντας τα παραπανω καταλαβαινεις οτι μας ελεγχει!Ποσους? Σκεψου μονο οτι ειναι μια ''χωρα'' με περισσοτερο πληθυσμο απο την Αμερικη!!!! Ναι και ο κυριος Zuckerberg εχει τα στοιχεια,τα προσωπικα δεδομενα και τα δικαιωματα ολων αυτων των ανθρωπων.Αν δεν εχεις facebook σου προτεινω να μη φτιαξεις ποτε! Δε χανεις και τιποτα πια....μοναχα μερικα ευρω στο καρτοκινητο σου ισως.Τιποτα αλλο. ( ισως καταλαβαινετε την αποψη μου με το ειρωνικο 0 like 0 comments που εμφανιζεται σε καθε μου post σε αυτο το blog).
Το...διαφορετικο twitter....
Στο twitter εχω φτιαξει εναν λογαριασμο,τον οποιο το τελευταιο 5μηνο επισκεπτομαι συχνα. Δεν ξερω γιατι,αλλα το θεωρω πολυ περισσοτερο εθιστικο απο το facebook! Ισως γιατι σε αυτο οι ανθρωποι ειναι τοσο ανοιχτομυαλοι,τοσο πιο ψαγμενοι, τοσο πιο σκεπτωμενοι ισως και πιο εξυπνοι, εχουν γνωση, και αν δεν εχουν, αν κανεις τα καταλληλα follow ενημερωνεσαι για ολα! Αυτο ομως με προβληματιζει, απο τη μια ειναι καλο να γνωριζεις τετοια ατομα, απο την αλλη ελαχιστα ατομα που γνωριζω και εκτος internet εχουν twitter.Και απο την αλλη, το οτι καθεσαι και γραφεις συνεχεια tweets συνεχεια και συνεχεια, δε σε εθιζει? Ετσι σκεφτομαι να το διαγραψω αυτη τη στιγμη. Εχω πολυ πιο σημαντικα πραγματα να κανω στη μερα μου απο το να γραφω ενα σωρο πραγματα στο twitter. Δε λεω, ειναι πολυ ομορφο να γραφεις στα ελληνικα, εγω κοντευω να ξεχασω ορθογραφια (ισως να το εχετε προσεξει), να μιλας με ατομα που ειναι ανοιχτομυαλα,μη κομπλεξικα, ωστε και εγω κατα τη γνωμη μου ο κλειστομυαλος να σκεφτω καπως αλλιως, να δω καποια πραγματα με αλλη οπτικη γωνια. Ομως αυτο το συνεχεια γραψιμο, που ελαχιστοι θα προσεξουν τι γραφεις, γιατι σχεδον ολοι εκει μεσα γραφουν συνεχεια και εσυ γραφεις οτι θες και δεν σου καιγεται καρφι, εμενα με κανει να νιωθω εθισμενος. Γιαυτο και πηρα την αποφαση να το ελαττωσω σημαντικα πλεον. Η ζωη ειναι εξω απο το twitter. Δεν ειναι μεσα σε αυτο. Και φυσικα,προσοχη, δεν ειναι στη τηλεοραση! (το λεω σε περιπτωση που καποιος ασχετος με social networks αποφασισει να διαβασει το κειμενο μου) .Βεβαια το twitter σας το παρουσιασα και κατι τοσο ιδανικο ως τωρα? Ναι συγνωμη λαθος μου.Λες και το twitter ειναι τελειο. Ξερεις ρε φιλε τι μου τη σπαει στο twitter? Οι δηθεν, τα ψωνια, η εμπορικοτητα, η θεληση για προβολη και οι ομοφυλοφιλοι! Ναι και θα τα αναλυσω και αυτα εδω....
  1. Δε μπορω ανθρωπους δηθεν, και ειδικα ψωνια. Ισως αν διαβαζετε συχνα το blog μου να το εχετε προσεξει.Πιστευω οτι ο ανθρωπος που εχει μεγαλη ιδεα για τον εαυτο του, ισως να μην ειχε καμια αλλη μεγαλη ιδεα στη ζωη του για τιποτα! Αυτο το στυλακι και καλα ειμαι κουκλος και ειμαι κουκλα, και μου τη πεφτει, του την πεφτω, και πωπω ομορφιες, και αχ αγαπη μου τι καλος που εισαι κτλ μου τη δινει στα νευρα! Δεν υπαρχουν αυτα. Τα δηθεν ατομα που σε θαβουν πισω απο τη πλατη σου,και δεν σε ξερουν καν στη τελικη και οταν σου κανουν tweet σου λενε αχ αγαπη μου...ναιιιι τελειο μ'αρεσει πολυ! Και αυτο του οτι τοσα πολλα ατομα,που στην εξωτερικη εμφανιση ειναι μετρια εως ασχημα,συγνωμη κιολας, να εχουν τοσες πολλες κατακτησεις στο twitter. Και δεν λεω οτι μετραει τοσο αυτο εννοωντας κατακτησεις. Εννοω οτι αν εχουν καλη καρδια, ειναι εξυπνα, ειναι φοβερα ατομα για παρεα, και υπαρχει συνεννοηση ναι να το δεχτω οτι εχουν κατακτησεις και να το επιβραβευσω κιολας.Αλλα οχι και να εχουν φοβερες κατακτησεις με τις φρασεις καυλα μου, μωρο μου, τι κουκλαρα που εισαι, και ποσο πολυ σεξυ εισαι κτλ. και στη πραγματικοτητα να εχουν μια μετρια εμφανιση.Αν στο λεει ενας,αντε δυο ναι καλα θα κανεις να ανταποκριθεις και εσυ.Αν στο λενε περισσοτερα ατομα ομως, ή θα ψωνιστεις και θα το δεις κουκλος/κουκλα, και δε θα ανταποκριθεις σε κανεναν και θα καβαλησεις το καλαμι σου, ή θα ανταποκρινεσαι σε πολλα ατομα και θα σε παρεξηγησουν.Ισως και να μη το θες.Αλλα πατα στη Γη,πατα στο κοσμο, και μη ζεις μεσα στο ονειρο του twitter,βγες εξω και κανε το ονειρο αληθινο!
  2. Αυτη η εμπορικοτητα μου σπαει τα νευρα! Δε λεω πως δεν υπαρχουν εξαιρεσεις.Θα το κανω πιο λιανα με παραδειγματα...  Υπαρχουν ανθρωποι στο twitter που απλα ΕΘΙΖΟΝΤΑΙ!!!! με τον Justin Bieber, την Rihanna, την Ναταλια Γερμανου αν θελετε!    Υπαρχουν και ατομα που απλα λενε την πολιτικη αποψη τους, ακουγοντας Nirvana και Πυξ Λαξ. Υπαρχουν ανθρωποι που τρελαινονται για την Apple και νομιζουν οτι το iphone ειναι οτι πιο φοβερο ανακαλυψε καποιος στον κοσμο, το επιδυκνιουν και νομιζουν οτι ειναι τοσο ξεχωριστοι. Μπορω να σας πω οτι ειστε τοσο ηλιθιοι που πληρωσατε μια συσκευη που κανει 240 ευρω και επειδη ειναι μεγαλη εταιρια και εχει το ονομα πληρωσατε αλλα 400 ευρω! Και υπαρχουν και ανθρωποι που μπορουν να ζησουν και χωρις iphone και να πανε στη δουλεια τους και να ταισουν την οικογενεια τους,ή ακομα και αν δεν εχουν , τον ιδιο τους τον εαυτο, χωρις πολυτελειες,σε μια χωρα που βυθιζεται στα χρεη και οι πολιτες της κοιμονται ορθιοι,ενω οι βουλευτες της την εκμεταλλευονται. Υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται ολη μερα με το τι θα δειξει η τηλεοραση, που σχολιαζουν τα τουρκικα σηριαλ (που σας δινουν να τρωτε σαν προβατα τα γαμημενα ελληνικα καναλια, σε ωρες που βλεπουν και παιδια,ναι γιατι στη συγχρονη Ελλαδα ειναι απαραιτητη η Τουρκικη κουλτουρα,και αυτοι οι ανθρωποι τη διαφημιζουν ακομα περισσοτερο) . Που γενικα σχολιαζουν αυτη την αποβλακωση που λεγεται τηλεοραση που εκτος απο ελαχιστα πραγματα δε σου προσφερει τιποτα αλλο απο αμασητη τροφη! Ασε που οι celebrity εχουν βρει το ζενιθ τους στο twitter! Τι να σας πω, καθιστε να δειτε Πανια, κουτσομπολιο και τουρκικα σηριαλ και μη βγειτε μια βολτα να πατε στην Ακροπολη ή στο Πασαλιμανι.    Υπαρχουν και ανθρωποι που χεστηκαμε για τα σηριαλ και τη τηλεοραση και καθομαστε και μιλαμε για αλλα πραγματα που αγαπαμε, χωρις να αποβλακωνομαστε.Επισης να αναφερω οτι πολλα 14-15χρονα εχουν αρχισει και κανουν ηδη την εμφανιση τους εδω.Δεν αργει πολυ να εθιστει ενα τετοιο παιδακι,οι γονεις ας προσεξουν καλυτερα.Εξαλλου,δε θελουμε σε καμια περιπτωση το twitter να γινει facebook.Η μαλλον να καταλληξει σαν το facebook.Ισως και να εχει αρχισει να γινεται τωρα που το σκεφτομαι.Και τελικα να εχουμε ενα... Υπαρχουν ανθρωποι ✔ - Υπαρχουν ανθρωποι ✕ 0-1!
  3. Αν παρατηρησεις, παρα πολλα tweets ειναι για να δειξουν οτι ειμαστε καπως αλλιως, διαφορετικοι, να κανουμε μια εντυπωση, να μας θυμουνται, να μας προσεξουν αναμεσα σε τοσα tweets, να μας κανουν retweet και να ακολουθησουν πολλα follow. Ναι οκ!Και την αλλη μερα εχουν ολοι ξεχασει τι εχεις πει την προηγουμενη.Αλλα εσυ εκει, κανεις tweets για να τραβηξεις τη προσοχη και να εισαι αναγνωρισμενος στο twitter. Εγω θα προτιμουσα να περπαταω στο δρομο και να χαιρεταω ολη τη γειτονια πρωι πρωι λεγοντας καλημερα, παρα να μπαινω στο twitter πινοντας καφε και να γραφω ''καλημερα followers :) τι κανετε?'' αλλα δυστυχως ζω σε μια μεγαλουπολη.
  4. Δε ξερω γιατι, αλλα η αποψη μου για τους ομοφυλοφιλους ειναι τελειως αντιθετη! Δε πιστευω καν οτι ειναι φυσιολογικο. Δεν εχω υπαρξει και ποτε βεβαια για να ξερω πως νιωθουν. Αυτο που παρατηρω στο twitter ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλοι. Και δε λεω, καλα κανουν και υπαρχουν, αν ετσι νιωθουν,ή ετσι εκφραζονται μπραβο. Αλλα ρε συ φιλε/φιλη, οπως θες πες το, ειμαι αντρας, οκ? κανε με follow, δεκτο.Μη με ενοχλεις ομως και μου τη πεφτεις, γιατι το καντηλι να στο ριξω δε το χω και σε τιποτα.Οποτε εισαι ελευθερος να κανεις οτι θες, αλλα να μην ενοχλεις αυτους που δεν σε ενοχλουν και δε σε γουσταρουν στη τελικη ΟΚ? Και αυτο που μου τη σπαει, ειναι τα πολλα ομοφυλοφιλικα υπονοουμενα που υπαρχουν στο twitter, ο γκεισμος που προβαλεται, του στυλ τι ρουχα θα φορεσω, αχ και σου παει πολυ αυτο το μπλουζακι...και φυσικα οπως προανεφερα,μερικοι απο αυτους, ειναι και ενοχλητικοι.
What the hell is google+ ???
Το google plus δε το ξερετε οι πιο πολλοι φανταζομαι.Ειναι το καινουριο site της Google- απαντηση στο γαμημενο facebook και αρκετα ανερχομενο. Εγω δεν το επισκεπτομαι συχνα.Ισως γιατι εχω μολις 1-2 γνωστους που εχουν. Δεν ειναι και κακο.Ειναι λιγο δυσνοητο,αλλα πιστευω μεσα στη 4ετια, θα παει πολυ καλυτερα και θα γινει πιο αναγνωρισμενο. Εκτος αν και η google εχει σκοπο να γινει χουντικη σαν το facebook. Που δε νομιζω.Γιατι θα ειχε γινει ηδη με το google απλα τοσα χρονια....Ας δουμε λοιπον τι εξελιξη θα εχει, τι κοσμο θα εχει, και ας το κρινουμε.

Με λιγα λογια....
θα πω μια αποψη απλα για το καθενα....
Πουστη Zuckerberg δε γουσταρουμε να μας παρακολουθεις!Τη μερα που θα ψωφισεις σαν το σκυλι, εγω και ολοι οι εχθροι σου θα κανουμε παρτυ εξω απο το σπιτι σου!Δε γουσταρουμε ελεγχο,δε γουσταρουμε απαγορευσεις και δε γουσταρουμε τη ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΧΟΥΝΤΑ σου! Καριολη!
Twitter μη γινεις ποτε σαν το facebook! Αγωνισου, παλεψε και μη πεσεις τοσο χαμηλα. Ανεβασε το επιπεδο, το ηδη υψηλο επιπεδο που εχεις, (σε ανθρωπους εννοω) και μη πεφτεις!
Google + εισαι το νεο αιμα! Μια μερα που το facebook θα βαραει διαλυση λογω των πανηλιθιων κανονων του, το twitter θα εχει ριξει τοσο πολυ το επιπεδο του και θα εχει γεμισει ανοητα πλασματακια που πουλανε μουρη, εσυ θα εισαι το ανερχομενο social network!

Τελος αυτο που προτεινω, ειναι να κανετε εσεις οτι θελετε οταν μπαινετε εκει μεσα, να μη σας νοιαζει η αποψη κανενος, και να μη σας επιβαλει κανενα social αποβλακωσης, να αποβλακωνεστε, να αναγκαζεστε να κανετε πραγματα για να ειστε δημοφιλεις, και να θυμαστε...
Η ζωη μπορει να ναι πουτανα!Αλλα ειναι εξω απο εδω! Ζηστε τη πριν σας κανει πουτανια!Και μη τη ζειτε εκει που σας αναγκαζει μια κοινωνια τριτοκοσμικη να τη ζειτε!

4 σχόλια:

  1. Ο Ζουμπέργκερ κάνει την δουλειά του , παίρνει πολλά εκατομύρια ,το θέμα είμαστε όλοι εμείς που έχουμε προφίλ & νομίζουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι του χωριού & θέλουμε να είμαστε και ωραίοι,όπως πολύ σωστά τα γράφεις πιό πάνω, να προφυλάξουμε όσο μπορούμε τα προσωπικά μας δεδομένα (φωτογραφίες κλπ),βάζοντας τις σωστές ρυθμίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι ειναι ακριβως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστος...να πα να γαμηθει το facebook και ολα τα ψωνια του...προτιμω να γνωριζω αληθινους ανθρωπους και οχι προφιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστος...να πα να γαμηθει το facebook και ολα τα ψωνια του...προτιμω να γνωριζω αληθινους ανθρωπους και οχι προφιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή