18/10/11

Believing in the impossible....

Σημερα ειμαι λιγο καπως εκτος πλανων,σαν να εχω αλλαξει ξαφνικα σε δυο μερες πολλα πραγματα στη ψυχολογια μου,και ταυτοχρονα τιποτα. Δε ξερω πως να το περιγραψω.Ειμαι πανω,ειμαι κατω,και ξανα απο την αρχη. Καπως ετσι? Μαλλον καπως ετσι....Ειμαι λιγο της καταθλιψης νομιζω αυτες τις μερες,της απαισιοδοξιας. Ισως να φταιει και ο καιρος. Ισως και η κουραση...αυτο που χρειαζομαι παντως παλι,ειναι να πιστεψω,σε τι? Δε χρειαζεται κατι.Απλα να πιστευεις στο απιθανο! Αυτο....



Οταν πιστευεις στον εαυτο σου σιγουρα εισαι πιο δυνατος,πιστεψε στις δυνατοτητες σου,πιστεψε σε σενα,στη δυναμη σου,στα προτερηματα σου! Αν πιστευαμε ολοι πιο πολυ σε οτιδηποτε,ο κοσμος θα ηταν καλυτερος...γιαυτο πιστεψε σε σενα....
Πιστεψε σε οποιον θεο και αν πιστευεις,στον Αλλαχ,τον Θεο,τον Δια,τον Βουδα...σε οποιον θες.
Πιστεψε στα ψευτικα ματια που βλεπεις μπροστα σου,πιστεψε οτι λενε αληθεια,ακομα και αν εισαι τοσο σιγουρος οτι λενε ψεματα....
Πιστεψε στα ονειρα σου, παλεψε γι'αυτα, τα ονειρα δεν δημιουργηθηκαν για να μενουν ανεκπληρωτα....
Πιστεψε στο στοχο που εθεσες.Μπορεις να τον καταφερεις,αρκει να το θες και να πιστευεις σε αυτον.Και ακομα κι αν δεν εχεις στοχο,πιστεψε οτι θα βρεις ενα στοχο....
Πιστεψε στην αγαπη,την αληθινη αγαπη,τον ερωτα,τη ζωη...ναι πιστεψε οτι ζεις,μη ζεις μες το ψεμα.Ζησε μες την αληθεια...και πιστεψε σε αυτην....
Πιστεψε σε κατι αλλο,περα απο τις δυνατοτητες σου....κατι μαγικο...κατι ξεχωριστο,μοναδικο.....
Πιστεψε στο απιθανο,στο απιστευτο...γιατι αν συνδεσεις οτι λεει ο τιτλος και οτι λεει η τελευταια σειρα σε αυτο το κειμενο,θα καταλαβεις τι πιστευω εγω για αυτον τον τρελοκοσμο που ζουμε.....

.....Makes it possible!

5 σχόλια:

  1. Όλα ξεκινάνε απο εμάς.Το να τα βρούμε με το εαυτό μας και να καταλάβουμε τις ανάγκες του.Επικοινωνία με τα "έσω".Επέτρεψέ μου κάτι που παρατήρησα..Πώς γίνεται από τη μια να λες να πιστέψω εγώ/εσύ/ο οποιοσδήποτε τα μάτια που έχουμε απέναντί μας ακόμα κ αν διακρίνεται το ψέμα μέσα τους και από την άλλη να ζήσω μέσα στην αλήθεια; Δεν κολλάνε αυτά τα δύο έτσι όπως το θέτεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα ναι εχεις ενα δικιο...Στα ψευτικα ματια,το παω στον ερωτικο τομεα και εννοω να πιστεψεις αυτο που θες να ακουσεις και αυτο θα γινει αληθινο.Στο αλλο με την αληθεια ειναι μια σποντα για τη κοινωνια...Ευχαριστω που το διαβασες παντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είτε αφορά τον ερωτικό τομέα είτε τον φιλικό δεν έχει σημασία διότι και στα δύο εμπλέκονται άνθρωποι-συναισθήματα.
    Ξέρεις τι πιστεύω; Να μην μας συνεπαίρνουν οι ελπίδες.Καμιά φορά αφηνόμαστε σε αυτά που θέλουμε να ακούσουμε/μας συμβούν με αποτέλεσμα να μένουμε άπραγοι και αδρανείς..ενώ στην ουσία πρέπει να δράσουμε και να ρισκάρουμε! Αλίμονο, κάτι τέτοια γραπτά μ'αρέσουν πολύ γιατί διευρύνεις την σκέψη σου και γίνεται ανταλλαγή απόψεων:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα ναισωστο και αυτο.Αλλα εγω θα σου πω οτι οταν θες κατι πολυ,ολοκληρο το συμπαν συννομοτει. Ελπιζω δηλ χαχαχα
    Βασικα ποια εισαι στο twitter?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε γελάσανε..Την πάπια κάνει το σύμπαν και σου ρίχνει και έναν κουβά σκατά έτσι για τα ρέστα! Σε έκανα εγώ follow,μην άγχεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή