25/2/12

Λίγες ώρες πριν την Ιταλία...

Η ωρα ειναι περιπου 2.15....εφτιαξα φραπε...εχω twitter και facebook και ΕΡΑ Σπορ ανοιχτα και ειπα να σπαταλησω την ωρα μου στο blog μου...δε θα κοιμηθω καθολου. Το πρωι παω Ιταλια. Εξεταστικη...ο εφιαλτης στο δρομο με τις λευκες κολλες. Μεταξυ μας,πρωτη φορα σε αυτη τη σχολη νιωθω οτι θα παραδωσω λευκη κολλα! Δε το κοβω να περναω με τιποτα. Και με εχει πιασει και ενα αγχος,οχι που δε θα το περασω εγω,αλλα για τη φουκαριαρα τη μανα μου που θα στεναχωρεθει. Ελα πειτε την αληθεια τωρα, το 80% των φοιτητων διαβαζει για να ικανοποιησει τους γονεις του. Κανεις δε πιστευει οτι θα βρει δουλεια.




 Και θα με ρωτησετε διαβαζοντας τα παραπανω, γιατι αγορι μου δε μενεις μονιμα Ιταλια?Εκει θα βρεις και δουλεια ευκολα! Γιατι παιζω μπαλα στην Ελλαδα, και μαρεσει πολυ.Την αγαπω την Ελλαδα,σαν την Ελλαδα πουθενα που λενε. Δεν εχω σκοπο να τη παρατησω τη μπαλα. Απλα εκει σπουδαζω και παω μονο στις εξεταστικες! Τι να σας λεω τωρα, αλλη ορεξη δεν εχετε και εσεις.... Γενικα δε μ'αρεσει και η Ιταλια...πολλα ψωνια μαζεμενα ρε παιδι μου. Περσι το καλοκαιρι ειδαν ενα παιδι με μπλε παπουτσια και γελαγαν. Η ειρωνια? Αυτος που γελαγε (και καλα τον θεωρησε gay) φορουσε πρασινο-κιτρινο μπουφαν και απο κατω φορμα μπλε,παπουτσι κοκκινο.ΟΚ gay δεν τον λες αλλα γυφτο τον παραλες! Ειναι για τα πανηγυρια οι Ιταλοι. Δε τους συμπαθησα καθολου απο τη πρωτη στιγμη.
Καθε φορα που φευγω το ιδιο συναισθημα, να χαιρετισω ανθρωπους, φιλους, κοπελα, παρεα, γενικα δικα μου ατομα. Και τωρα οκ παω 4-5 μερες. Αλλες φορες που πηγαινα 20 μερες να εβλεπες στεναχωρια. Δε τα μπορω τα ξενα εγω. Δεν ειμαι γι'αυτα. Και δε μπορω να αποχωριστω και τους δικους μου ανθρωπους. Ακομα και αν τους μετραω στα δαχτυλα του ενος χεριου. Λιγοι και οχι απλα καλοι, υπεροχοι, μοναδικοι, το δωρο του Θεου στη καθημερινοτητα μας!
Ημουν στο διλημμα να κοιμηθω ενα 2ωρο ή να φτιαξω καφε? Τελικα οπως προειπα εφτιαξα καφε γιατι αν κοιμηθω 2 ωρες θα ναι χειροτερα πιστευω.Να και μια αναρτηση που δε μιλαει για μπαλα ή πολιτικη...αλλα τελειωνει καπου εδω, γιατι τελειωσε και ο καφες...χαχαχα
Καλο ταξιδι να χω και καλο τριημερο να εχετε ολοι ( Καθαρα Δευτερα μεθαυριο) και καλη εξεταστικη (Θεε βοηθα γιατι οχι καθαρα Δευτερα,αλλα ουτε Δευτερα παρουσια δε περναω μου φαινεται,ακους εκει πανω? ) και τελος, καλο μηνα και καλη ανοιξη...με πολλα χαμογελα,λεφτα,σεξ,ξερετε το...η ανοιξη ερχεται,τα πουλακια κελαηδουν,τα λουλουδακια ανθιζουν και η πουτσα παει συννεφο....αυτο τελος παντων...
Υ.Γ. Να κοιμαται στα χερια σου και εσυ να τη κοιτας...αξια ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ! Να το ξερετε αντρες....
Arrivederci...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου