12/12/11

Ενα λάθος και πολλές αξίες...

Ειναι 12-12-2011. Ο γρουσουζικος αριθμος μου ειναι το 12. Δεδομενου οτι κανω κατι σημερα,ολα στραβα θα πανε.ΟΚ. Δε θα μου φανει παραξενο αν οντως πανε ολα στραβα. Το... fucking number 12 λογικα θα ξαναχτυπησει.Αν και λενε οτι ολα εξαρτωνται απο εμας.Και αν φοβασαι οτι μπορει να γινει κατι,τοτε θα γινει. Ενταξει δεν κατουριεμαι και πανω μου ειπαμε. Τελος παντων. Ο λογος που ειναι 4 παρα τα ξημερωματα και γραφω εδω ειναι οτι ειδα μια ταινια και τωρα δεν νιωθω και τοσο καλα. Η μηπως θα επρεπε να νιωθω καλα? Αρχικα ξεκινησε ως μαλακια-ταινια. Ενα τυπακι γνωρισε μια στριπερ 30 χρονια μεγαλυτερη και την αγαπησε. Για τσοντα πηγαινε το θεμα αλλα κατεληξε σε κατι πολυ ρομαντικο και δυο ατακες μου εκαναν ιδιαιτερη εντυπωση....

''Ολοι οι ανθρωποι κανουν λαθη,αλλα ενα λαθος ειναι ικανο να σου καταστρεψει ολη σου τη ζωη''
Και καπου εδω μετα απο αυτη την ατακα νιωθεις ενα αχρηστο πλασμα που σκεφτεται τι λαθη εχει κανει και που ισως δεν τα διορθωσε ποτε. Ισως παλι τα διορθωσω στο μελλον. who knows? Περιεργο πραγμα οι σκεψεις 4 παρα ρε παιδι μου. Αυτο που με τρωει πιο πολυ ειναι γιατι εκανα τοσα πολλα λαθη στη ζωη μου? Γιατι κανω ακομα και σημερα λαθη? Γιατι δεν προσεχω. Μηπως δεν ειμαι καλα? Ναι απο τη μια ειμαι ανθρωπος και κανω λαθη,πολυ φυσιολογικο.... Απο την αλλη μηπως θα πρεπει να ευχαριστω το Θεο που αυτα τα λαθη δεν εχουν (ακομα) καταστρεψει τη ζωη μου? Και παλι το ερωτημα ειναι.... who knows? Λαθη γινονται εκει που δεν το περιμενεις σκεφτηκα. Απο το πουθενα. Για παραδειγμα, ισως εχεις βρει τη γυναικα της ζωης σου, και την κερατωσεις, το μαθει και την χασεις.Και πολλα χρονια αργοτερα καταλαβεις οτι αυτη η γυναικα ηταν η γυναικα της ζωης σου. Επισης μπορει εσυ μια φορα να πιεις κατι παραπανω,και να σκοτωσεις οδηγοντας καποιον ανθρωπο.Και αυτο το λαθος σου ειναι ικανο να σου καταστρεψει ολοκληρη τη ζωη. Τριτο παραδειγμα...μπορει να μην εχεις φερθει καλα σε ανθρωπους,μπορει να τους εχεις αδικησει, και στο μελλον να τους βρεις μπροστα σου.Και η ζωη σου να κρινεται απο αυτους σε ενα κομματι της εστω. Τοτε ναι δε θα σου καταστρεψουν αυτοι αυτο το κομματι.Εσυ θα το χεις καταστρεψει πολυ καιρο πριν. Βεβαια το λαθος ειναι και θεμα τυχης. Αν εισαι γκαντεμης, γαμησε τα. Οτι λαθος και να κανεις,μπορει να σου καταστρεψει τη ζωη.Αν εισαι κωλοφαρδος παλι, μπορει και να περασει ετσι. Ισως να μαι τυχερος, ισως αποδειχτω και ατυχος. Και παλι... who knows? Το θεμα ειναι να μαθαινεις απο τα λαθη σου, και να μην τα ξανακανεις. Σωστα? Και εγω παλι αναρρωτιεμαι για τον εαυτο μου.Εγω εμαθα απο τα λαθη μου? Ναι απο μερικα εμαθα.Απο αλλα παλι, οχι!

''Ο καθε ανθρωπος αξιζει τοσο,οσο αυτο για το οποιο προσπαθει''
Συμφωνω με αυτη την ατακα που μου εκανε εντυπωση. Ισως ετσι ειναι.Ισως παλι, ο ανθρωπος να ναι βλακας, και να προσπαθει για κατι που αξιζει πολυ λιγοτερο απ'οτι αυτος. Αλλα ναι,σε γενικες γραμμες συμφωνω,γιατι αν δεν ειναι βλακας,ξερει τι αξιζει και προσπαθει γι'αυτο που αξιζει. Ας πω/πουμε ενα μπραβο σε ανθρωπους που προσπαθουν λοιπον για αυτα που αξιζουν πραγματικα... τον ερωτα,την αγαπη,την φιλια,την οικογενεια,τα χαμογελα,την ελπιδα,την υγεια,τα συναισθηματα,την πιστη,τις αισθησεις,τους στοχους,τα ονειρα....Ολα αυτα,ισως και πολλα πολλα ακομα αξιζουν πραγματικα!Και υπαρχουν ενα σωρο , μαζι τους και εγω, ανθρωποι που προσπαθουν για πολλα απο αυτα.Αρα αξιζουμε. ΝΑΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Εκει που θελω να καταληξω ομως,ειναι στο οτι, αν εγω και εσυ και ο γειτονας, που εχουμε κανει λαθη,που θα μπορουσαν να καταστρεψουν τη ζωη μας, αλλα δεν φροντισαμε να μη ξανακανουμε αυτα τα λαθη, ενω ταυτοχρονα εχουμε αυτες τις αξιες που προανεφερα...τελικα αξιζουμε? Θελω να πω.... αξιζει ο ανθρωπος που εχει αξιες ή ο ανθρωπος που μαθαινει απο τα λαθη του? Και αν αξιζει ο πρωτος, αυτος που εχει αξιες δηλαδη,αν κανει λαθη,θα συγχωρεθουν? Ισως συγχωρεθουν,ισως και οχι.Ισως τα διορθωσει και δεν τα ξανακανει. Ισως παλι τα κανει συνεχεια και περνανε απαρατηρητα. Who knows?
Ετσι ειναι η ζωη,πολλα λαθη...παρα πολλα λαθη, μικρα, μεγαλα, αλλα λαθη.Τα οποια πρεπει να τα διορθωνεις. Αλλα ποτε μην ξεχνας να αξιζει αυτο για το οποιο προσπαθεις....γιατι και εσυ τοτε θα αξιζεις παραπανω,ακομα και αν εχεις κανει λαθη. Στη τελικη, ισως και τα λαθη σου αξιζαν...Σιγουρα για καποιο λογο θα τα εκανες...και ισως αν εμαθες απο αυτα,αν δεν τα εκανες,να μην μαθαινες τιποτα...
Πολυ το φιλοσοφησα και σημερα ε? Μαλλον πρεπει να ηρεμησω και να κοιμηθω....Για το τελος παρτε και μια τριτη ατακα (ασχετη με τα λαθη,σχετικη με της αξιες) και βαλτε την καλα μες τη καρδια σας...γιατι μπορει να σας χρειαστει καπου,καποτε......
''Οσα χιλιομετρα και αν μας χωριζουν,εγω θα ειμαι διπλα σου,και καθε βραδυ θα σου κανω συντροφια...γιατι θα βλεπουμε το ιδιο φεγγαρι...σ'αγαπω!''
Καλο βραδυ. cu soon....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου